U heeft als onderzoeker een e-mail notificatie ontvangen dat er een dossier aan u is toegewezen. Uw dossiers vindt u terug op de Home pagina van Indigo onder 'Mijn dossiers'.
Hieronder worden de belangrijkste schermen besproken.
Als u hier op klikt komt u in een overzicht scherm terecht waar u het dossier kunt openen.
In het eerste blok 'De Aanvraag' worden wat algemene zaken getoond bij de aanvraag. Dus ontvangstdatum en de aanvragende school.
In blok hieronder kunnen alle gegevens rondom de planning en afname van het onderzoek ingevoerd worden. Deze gegevens worden gebruikt voor de correspondentie met de school en ouders:
Onderzoek: hier kiest u het onderzoek dat u af wenst te nemen;
Dyslexieverklaring: indien u een dyslexieverklaring wenst af te geven dan kunt u deze hier klaarzetten;
Locatie onderzoek: hier geeft u aan waar het onderzoek wordt afgenomen;
Afspraak onderzoek: hier kunt u de datum en tijdstip invullen van het onderzoek;
Afspraak terugkoppeling: hier kunt u de datum en tijdstip invullen van de terugkoppeling;
Locatie terugkoppeling: hier geeft u de locatie aan van de terugkoppeling;
Opmerkingen: plek voor overige opmerkingen.
Op de laatste pagina treft u de motivering aan voor het aanvragen van het Onderzoek. Deze motivering is door de school opgesteld.